Fins aquí

Després de catorze anys (setembre 2008), cent seixanta-sis entrades publicades amb aquesta (essent la més vista de totes elles la Recomanació Còmics III) i vuit mil cent setanta visites a dia d’avui, deixo estar aquest blog, que vaig obrir quan vaig incorporar-me a l’escola d’escriptura de l’Ateneu Barcelonès com una manera d’anar penjant els exercicis que anava fent i que considerava interessants. Vol dir això que deixo d’escriure? No pas, suposo que no ho deixaré mai. El que significa és que tanco aquesta etapa, ja fa massa anys que aquest blog era una mena de cadàver cibernètic al qual m’obligava a dotar de contingut només perquè no pudís gaire. La seva cloenda també és una manera de deixar coses enrere, respon a una necessitat vital d’anar tancant etapes i projectes per tal de donar espai a que en vagin entrant de nous. En qualsevol cas, el deixo actiu perquè actuï de repositori de la meva obra publicada i en aquest sentit, si hi ha novetats, sí que aniré actualitzant-lo.

Amic/a internauta que passes per aquí, qui sap si producte d’una cerca meditada o potser dels vents atzarosos d’internet, ha estat un veritable plaer deixar-me llegir per tu i si t’animes a deixar algun comentari, prometo respondre’t. Quan vaig obrir el blog, mai m’hauria pensat que arribaria tan lluny, així que marxo satisfet i amb el cap ben alt, perquè he arribat molt més enllà del que en un començament em pensava i només per això, ja ha valgut la pena el viatge. O al menys, això és el que sol dir-se.

Deixa un comentari