Enviat per: Jordi | 9 Juny, 2014

En un país nòrdic

“Em costa molt deixar de pensar en l’estiu de tres anys enrere, quan Lluna i jo, per una sèrie de sortoses circumstàncies, transitàvem per aquests mateixos carrers que ara repasso jo tot sol.  Ho veig tan clar, ara!  Però llavors la meva visió era limitada, esclar.  L’hauria d’haver besada sobre el pont, o sota el fanal, o just després d’haver demanat el cafè amb llet i el parell de cupcakes.  Qui sap, d’haver-ho fet, on estaria a hores d’ara.  Però clar, no ho vaig fer, esperant que la vida, el destí, aquell senyor que creuava el carrer, actuessin per mi i la resta vingués tot rodat.  A mi, fill privilegiat de Cygnus X-1.  A mi, que estic predestinat a inaugurar una nova era en la història de la humanitat.  Però ara, tres anys després, tot es desinfla.  En aquest temps, Lluna ha sortit amb d’altres nois: res important, si exceptuem el darrer.  Amb aquest sí que sembla entendre’s-hi i sí que semblen enamorats de debò.  I jo segueixo enamorat de mi mateix, incapaç (perquè no vull; per què no vull?) de sortir del meu full de ruta, fill de ruta, fill de puta, que sempre ha estat, és i serà el mateix. A no ser que decideixi canviar-lo: m’exposi, surti del castell, faci el ridícul; plori, rigui, estimi.”

(dissortadament, en aquest punt el full apareix estripat i falten les següents pàgines. El nostre equip segueix buscant entre les restes de la cafeteria, la investigació sobre la misteriosa explosió de la qual encara segueix oberta. Seguim treballant per aconseguir-les i esperem poder-les oferir al públic ben aviat).

Anuncis

Responses

  1. Feia temps que no et llegia, estimat… i, amb aquest, m’has deixat amb l’ai al cor..! 😉

  2. Em prendré això com una floreta 🙂

  3. no tinguis cap dubte que ho és…! :*


Deixa un comentari

Categories

