Enviat per: Jordi | 23 Desembre, 2013

Perspectiva i reordenació del territori vital

Li hagués volgut explicar tot.  Tot.  Però els meus ulls de seguida defugiren els seus.  Així, la frase finalment pronunciada: “cafè i donut, si us plau”, em va semblar una cel·la.  I encara que els barrots fossin de sucre i jo mateix n’esdevingués el carceller, al cap i a la fi, barrots i carceller érem.  Un cop més, em pensava que hauria de postergar l’assumpte —que en aquestes alçades ja començava a ser realment enutjós— però quan finalment em va dur l’esmorzar, no vaig poder evitar el pensament (també ensucrat si voleu, us ho consento) que la vetllada, tal volta, prometia més del que jo mai hagués gosat esperar-ne.

Anuncis

Responses

  1. M’agrada el teu microrelat. Me’l deixaries publicar al meu blog La Bona Confitura? (http://la-bona-confitura.blogspot.com.es/)

    • I tant que sí, cap problema! Però, això sí, sempre i quan surti el meu nom com a autor i l’enllaç al meu blog.


Deixa un comentari

Categories

