Enviat per: Jordi | 24 Agost, 2013

Meleager rising

Ares and Meleager

Jo tenia un somni però, a la hora de la veritat, em vaig revelar massa covard per assolir-lo i va desaparèixer el dia que vaig deixar de creure en ell. Per això em vaig guanyar l’infern.  Tot i així, escric per deixar de ser un desaparegut i tornar al món dels vius.  I a tu, Heracles, et donaria la meva vida com a penyora si no fos que ja la tens entre les teves mans.  O potser són les meves pròpies tacades de tinta, la única substància en el món que em pot alliberar?

Anuncis

Deixa un comentari

Categories

