Enviat per: Jordi | 10 Juny, 2009

Tarda

box-office

Uf un dia més aquí ja hi tornem a ser i amb el dia tan maco que fa amb aquest sol i jo aquí tancat si no fos perquè paguen bé a final de mes un altre estaria aquí collons he de rentar els plats quina mandra ja ho faré quan arribi a casa a la nit es clar que igual arribo cansat però va aquesta vegada sí que ja porto dos dies sense rentar-los mira ara arriba el pesat de cada dimarts el que ve sempre a la primera sessió la de les quatre i jo que crec que ve només per l’horari i tant se li en fot la pel·lícula que va a veure hola bona tarda sí aquí té l’entrada no encara no ha començat apa que vagi bé desgraciat home jo tot el dia aquí i encara m’has de venir a amargar la tarda que sempre fas igual carallot sempre arribes tard i sempre em fas la mateixa pregunta que si ja ha començat o no algun dia no et deixaré passar apa a on va aquell cotxe tan disparat sí que té pressa la gent i quin sol que fa a fora i quina calor que tinc aquí dins perquè no em posaran aire condicionat no si al menys pogués parlar amb algú però no aquí sol totes les tardes de tota la setmana ep una rossa i ve cap aquí ara li desplegaré els meus encants menys mal d’aquestes alegries de tant en tant hola maca sí que està bona sí no aquesta peli ja ha començat però la de la sala tres encara no tot just falten cinc minuts sí jo no l’he vista però em diuen que és un dramón d’aquests d’agafar klínecs una entrada per tu sola? aquí tens mugrons de titani apa no entenc que hi fa una noia així anant sola al cine a plorar en fi les quatre i deu només encara em queda tota la tarda aquí dins perquè no m’hauré portat els mots encreuats?

Responses

  1. 😀


Deixa un comentari

Categories

