Enviat per: Jordi | 18 Mai, 2009

Memòria d’escaquista

Memòria d'escaquista

La meva memòria sempre ha estat molt especial.  Només soc capaç de recordar aquells fets absolutament lògics i que responen a uns clars paràmetres de coherència, interna primer, es clar, però que donen després com a resultat, i ho han de fer de manera irrefutable, unes accions externes igualment nítides.  Per tant, no puc retenir de cap manera la informació que respòn a passions desbocades, a extrems de la conducta humana pels quals no tinc etiqueta, a actituds que atempten clarament contra les lleis del correcte senderi.  Per això, no sé que hi faig aquí, en un banc del parc a les tres de la matinada, amb una maleta al costat i jugant amb l’anell de casat.

Responses

  1. no ho saps, però no hi fa res: demà al matí hauràs oblidat l’escena.

  2. I tant que ho saps, el que passa és que no ho vols admetre…
    Per cert, a més de jugar amb l’anell de casat també duies un portàtil per escriure aquestes ratlles, no?

  3. El portàtil sempre va amb mi. Soc el director d’una oficina bancària d’una enorme entitat financera, i m’és imprescindible per a la feina, he d’estar sempre connectat, pendent de les tasques que m’envien des de Berlin. Tinc una importantíssima posició dins de l’empresa que he de mantenir. Me la he guanyada a força de cops i de lluita, ningú m’ha regalat mai res.

    No, no sé que hi faig aquí, encara que ho puc intuir. Però la taca de sang aliena que porto a la camisa em diu que no puc tornar a casa. I la nota que m’he trobat a la butxaca de l’americana, feta amb lletres de periòdic retallades, em seguexi mirant expectant: “UN pEÓ Ha moRT. LA pArtIdA HA cOmEnÇAt. mOUs tU”.

  4. Coi, m’havia pensant que era personal fins al final, que m’he adonat que era un microconte i m’havia espantat pensant: On és el Jordi de les metàfores tan maques?

  5. Cal que continuis… això de l’anell?… has mort la dona, el teu home, l’amant de la teva esposa, promesa, company… ????????????

    Ara no ens pots deixar així! 😦


Deixa un comentari

Categories

