Enviat per: Jordi | 11 Mai, 2009

Star Trek XI

Star_Trek_03_1024

D’acord, no tinc cap pijama vermell fluorescent amb el logo de la Federació i no vaig pel món saludant amb els dits cor i anular (per tant s’em pot dir que no soc un trekkie de debò), però Star Trek (2009), que va molt bé tant a nivell de crítica com de taquilla, a mi, que m’he empassades les deu pel·lícules anteriors més un nombre considerable d’episodis de vàries de les sèries de TV, no m’ha acabat de convèncer.

J.J.Abrams, responsable també de la exitosa sèrie de televisió Lost (de la qual només he vist la segona temporada, però tampoc em va dir gaire, la vaig trobar massa tramposa), fa un reset i comença amb la història de la tripulació original de l’Enterprise des de zero.  Val, molt bé.  Però ho fa en un to diferent del que fins ara tenia la saga, no sé, la sensació és la d’estar veient una adaptació lliure, un homenatge si es vol (i entretingut, tot s’ha de dir), però no un capítol més inserit dins una suposada continuitat.  En fí, seré clàssic, però a mí em va agradar més la paròdia que va ser Galaxy Quest!

Anuncis

Responses

  1. Ains, no vull creure’t fins que no la vegi amb els meus propis ulls.

    Dilluns vinent tindré motius (o no) per estar d’acord amb tu.

  2. En aquest enllaç hi ha força comentaris de trekkies varis, i la majoria coincideixen en que la pel·lícula els hi ha agradat, encara que uns quants aspectes no:

    http://www.zonanegativa.com/?p=9062

  3. Hola!! a mí em va agradar molt!! no sóc Trekkie, sempre m’ha agradat més l’univers d’Star Wars…però aquesta peli és un homenatge als clàssics d’Star Trek, adaptant-la per a nous fans, sense perdre l’essència d’aquesta sèrie. Una acció trepidant des del primer minut fins a l’últim que no et dona temps ni per badallar…tots els tripulants de la clàssica sèrie estàn ben definits, l’amistat entre Spock i Kirk està present (i aquest és un punt clau en les anteriors pel.lícules), el dolent (Eric Bana) té carisma i motivacions per fer el que fa. En la meva opinió és un punt de partida nou per un univers que estava una mica oblidat.

  4. Al final la pel·lícula va agradar-me bastant.

    Després m’han vingut ganes de jugar amb aquesta pàgina.

    😀

  5. Oh, quina web, boníssima, quina gran troballa!!! 😀

    Per cert, algun dia faré un post sobre Star Trek V: La última frontera, que va ser un desastre estrepitós tant a nivell de crítica com de públic, però que és la meva preferida, tracta de com l’Enterprise s’embarca en un viatge per anar a buscar a… Déu! I resulta que va i s’el troben! A les antípodes del cinema de bufetades d’Abrams.


Deixa un comentari

Categories

