Enviat per: Jordi | 29 Abril, 2009

Només lletres

maquina-descriure

I tu em vas dir que m’estimaves? Avui he tornat a obrir els calaixos.  El de la tauleta de l’habitació i el del meu cor.  Els dos.  I saps què?  Que ambdos estaven buits.  Ja no hi queda res.  T’ho vas endur tot.  I aquí m’he quedat jo, amb la única companyia de la meva màquina d’escriure a la qual li falten dues tecles, la M de Malaltia i la F de Follia.  Perquè has hagut de fer-ho?  Que potser no erem feliços?  Que potser no eren prou per a tu els somnis compartits, que te n’havies de buscar de nous per a tu sol?  Que no en tenies prou amb mi i el meu amor que tu saps ben bé que tenies?  I ara m’has deixat sola i palplantada com una de les heroines de la meva estimada Mercè Rodoreda.  Però saps què?  Que ja no et necessito, que ja no vull necessitar-te més.  M’has deixat sola?  Molt bé.  A partir d’ara faré i desfaré al meu antuvi.  I si la flassada encara té el teu aroma, i si el perfum del teu after-shave serà el que em saludi cada matí en entrar a la cambra de bany, m’aguantaré.  Soc més forta del que et penses, saps?  I algun dia, algun dia, algú altre serà capaç d’omplir tot el teu racó de llit i tot el meu racó de cor.  I llavors, quan això succeeixi, quan ja t’hagi oblidat completament (i per Déu que m’hi escarrassaré de valent a fer-ho) i quan no dolgui el pensament del teu record, llavors t’aniré a cercar.  I quan et trobi, pel carrer en braços del teu nou Amor, convertiré aquesta A en minúscula i et faré veure la dona que t’has perdut.  I quan això passi, aniré a comprar, o robaré si cal, dues lletres per a la meva màquina d’escriure, la M de Maria i la F de Felicitat.

Anuncis

Responses

  1. No hi ha res com ser amo del teu teclat per escriure la teva vida… Espro que aviat la Maria torni a col·locar la M de Mireu-me i la F de Futur!


Deixa un comentari

Categories

